Sivun ylälaita

Ostoehdot

Yleistä
Myynti on suunnattu yrityksille ja organisaatioille. Tilaukset lähetetään tavanomaisen luottotarkastuksen jälkeen.
 
Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat ovat arvonlis√§verottomia. Kokonaishinta sis√§lt√§en ALV:n, toimituskulut ja muut maksut n√§kyv√§t kassalla. Ilmaisen toimituksen raja on 290 ‚ā¨ alv 0%. Pientoimituslis√§ alle 290 ‚ā¨ tilauksille (ker√§ilymaksu + rahti) on 40 ‚ā¨ (alv 0 %)¬†
HUOM! Perimme erikseen kuljetusyhtiön meiltä perimät lisät, kuten esimerkiksi lauttalisän, kerroskannosta  tai  pakkausmateriaalin poisviennistä aiheutuneet lisät jne. Lisätietoa tilauspalvelustamme. 
 
Toimitusehdot
Mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ja tilausvahvistuksessa. Varastossa olevat tuotteet lähetetään normaalisti 2 päivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta. Toimitusaika on normaalisti 2-4 arkipäivää tilauksen toimituksesta vasratostamme. (Huom! Kuljetusyhtiö jakelee osalle pienemmistä paikkakunnista vain 1-2 kertaa viikossa. Kysy lisää tilauspalvelustamme.)
Huomioithan, että vohvelit toimitetaan yhdessä isomman kuorman kanssa teho- tai eurolavalla. Lisätietoa tilauspalvelustamme. 
 
Tuotteiden maksaminen
Verkkokauppaamme rekisteröinnin jälkeen saat kirjautumisohjeet annettuun sähköpostiosoitteeseen ja sen jälkeen olet heti valmis tekemään tilauksen luottokortilla tai verkkopankkimaksulla. Teemme mielellämme luottotarkistuksen, jos toivot maksuehdoksi 14 päivää netto. Ystävällisesti lähetä meille viesti osoitteeseen info@nicice.fi siinä tapauksessa. Luottotarkistuksen jälkeen maksutapana on joko 14 päivää netto tai ennakkolasku.
 
Kuorman tarkistus, takuut jne. 
Kaikilla uusilla koneilla on 1 vuoden takuu.
Tarkista aina kuorma ennen kuin kuittaat sen saapuneeksi. Vaurioituneesta tai puuttuvasta tavarasta on ilmoitettava suoraan rahdinkuljettajalle, mahdolliset puutteet tai vauriot pitää merkitä rahtikirjaan. Tällöin ostajalla on velvollisuus esittää korvausvaatimukset rahdinkuljettajalle.
Pidätämme oikeuden painovirheisiin, hintojen muutoksiin, teknisten tietojen muutoksiin ja toimitusviiveisiin, jotka eivät ole meidän hallinnassamme.
 
Asiakkaiden palautukset ja reklamaatio
Asiakkaan tulee toimituksen vastaanottamisen yhteydessä kuljettajan ollessa paikalla suorittaa tavaroiden laadun ja määrän valvonta. Mahdolliset puutteet tai vauriot on merkittävä rahtikirjaan, jotta siitä jää myös kuljetusyhtiölle kopio.
Reklamaatiot kuljetusvaurioista ja/tai muista ilmeisistä puutteista on tehtävä Nic Finlandille samana päivänä, kun toimitus vastaanotetaan.
Tuotteessa tai toimituksissa olevista virheistä tai puutteista tulee asiakkaan ilmoittaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 5 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Myöhemmin saapuneet reklamaatiot eivät anna oikeutta korvaukseen.
Ilmoitus reklamaatiosta/asiakaspalautus tulee lähettää lomakkeella osoitteeseen https://www.nicice.fi/customer-service.
Lomakkeen tulee sisältää kaikki vaaditut tiedot, mukaan lukien kuvat:
  • Koko l√§hetyksest√§
  • Ulkopakkaus, kaikista kulmista
  • Pakkauksen sis√§ll√∂st√§
Tuotteen hyvitys tapahtuu sen jälkeen, kun Nic on hyväksynyt reklamaation. Korvaus voi olla enintään tuotteen nettoarvo laskulla.
Asiakkaiden palautusten hyvittäminen tapahtuu sen jälkeen, kun palautus on saapunut Nicin varastoon. Korvaus voi olla enintään tuotteen nettoarvo laskulla.
 
Henkilötietojen yksityisyys ja turvallisuus

Kun teet tilauksesi meiltä, annat henkilötietosi, kuten nimen, osoitteen ja puhelinnumeron. Rekisteröitymisesi ja tilauksesi yhteydessä hyväksyt, että säilytämme ja käytämme tietojasi liiketoiminnassamme täyttääksemme sinulle antamamme sitoumukset. Nic Finland Oy ei luovuta henkilötietojasi kolmansille osapuolille. Jos haluat saada uutiskirjeitämme, lähetämme sinulle tietoa ja tuotetarjouksia sähköpostitse. Tämä on helppo peruuttaa sähköpostitse.


Ostoehdot

Yleistä
Myynti on suunnattu yrityksille ja organisaatioille. Tilaukset lähetetään tavanomaisen luottotarkastuksen jälkeen.
 
Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat ovat arvonlis√§verottomia. Kokonaishinta sis√§lt√§en ALV:n, toimituskulut ja muut maksut n√§kyv√§t kassalla. Ilmaisen toimituksen raja on 290 ‚ā¨ alv 0%. Pientoimituslis√§ alle 290 ‚ā¨ tilauksille (ker√§ilymaksu + rahti) on 40 ‚ā¨ (alv 0 %)¬†
HUOM! Perimme erikseen kuljetusyhtiön meiltä perimät lisät, kuten esimerkiksi lauttalisän, kerroskannosta  tai  pakkausmateriaalin poisviennistä aiheutuneet lisät jne. Lisätietoa tilauspalvelustamme. 
 
Toimitusehdot
Mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ja tilausvahvistuksessa. Varastossa olevat tuotteet lähetetään normaalisti 2 päivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta. Toimitusaika on normaalisti 2-4 arkipäivää tilauksen toimituksesta vasratostamme. (Huom! Kuljetusyhtiö jakelee osalle pienemmistä paikkakunnista vain 1-2 kertaa viikossa. Kysy lisää tilauspalvelustamme.)
Huomioithan, että vohvelit toimitetaan yhdessä isomman kuorman kanssa teho- tai eurolavalla. Lisätietoa tilauspalvelustamme. 
 
Tuotteiden maksaminen
Verkkokauppaamme rekisteröinnin jälkeen saat kirjautumisohjeet annettuun sähköpostiosoitteeseen ja sen jälkeen olet heti valmis tekemään tilauksen luottokortilla tai verkkopankkimaksulla. Teemme mielellämme luottotarkistuksen, jos toivot maksuehdoksi 14 päivää netto. Ystävällisesti lähetä meille viesti osoitteeseen info@nicice.fi siinä tapauksessa. Luottotarkistuksen jälkeen maksutapana on joko 14 päivää netto tai ennakkolasku.
 
Kuorman tarkistus, takuut jne. 
Kaikilla uusilla koneilla on 1 vuoden takuu.
Tarkista aina kuorma ennen kuin kuittaat sen saapuneeksi. Vaurioituneesta tai puuttuvasta tavarasta on ilmoitettava suoraan rahdinkuljettajalle, mahdolliset puutteet tai vauriot pitää merkitä rahtikirjaan. Tällöin ostajalla on velvollisuus esittää korvausvaatimukset rahdinkuljettajalle.
Pidätämme oikeuden painovirheisiin, hintojen muutoksiin, teknisten tietojen muutoksiin ja toimitusviiveisiin, jotka eivät ole meidän hallinnassamme.
 
Asiakkaiden palautukset ja reklamaatio
Asiakkaan tulee toimituksen vastaanottamisen yhteydessä kuljettajan ollessa paikalla suorittaa tavaroiden laadun ja määrän valvonta. Mahdolliset puutteet tai vauriot on merkittävä rahtikirjaan, jotta siitä jää myös kuljetusyhtiölle kopio.
Reklamaatiot kuljetusvaurioista ja/tai muista ilmeisistä puutteista on tehtävä Nic Finlandille samana päivänä, kun toimitus vastaanotetaan.
Tuotteessa tai toimituksissa olevista virheistä tai puutteista tulee asiakkaan ilmoittaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 5 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Myöhemmin saapuneet reklamaatiot eivät anna oikeutta korvaukseen.
Ilmoitus reklamaatiosta/asiakaspalautus tulee lähettää lomakkeella osoitteeseen https://www.nicice.fi/customer-service.
Lomakkeen tulee sisältää kaikki vaaditut tiedot, mukaan lukien kuvat:
  • Koko l√§hetyksest√§
  • Ulkopakkaus, kaikista kulmista
  • Pakkauksen sis√§ll√∂st√§
Tuotteen hyvitys tapahtuu sen jälkeen, kun Nic on hyväksynyt reklamaation. Korvaus voi olla enintään tuotteen nettoarvo laskulla.
Asiakkaiden palautusten hyvittäminen tapahtuu sen jälkeen, kun palautus on saapunut Nicin varastoon. Korvaus voi olla enintään tuotteen nettoarvo laskulla.
 
Henkilötietojen yksityisyys ja turvallisuus

Kun teet tilauksesi meiltä, annat henkilötietosi, kuten nimen, osoitteen ja puhelinnumeron. Rekisteröitymisesi ja tilauksesi yhteydessä hyväksyt, että säilytämme ja käytämme tietojasi liiketoiminnassamme täyttääksemme sinulle antamamme sitoumukset. Nic Finland Oy ei luovuta henkilötietojasi kolmansille osapuolille. Jos haluat saada uutiskirjeitämme, lähetämme sinulle tietoa ja tuotetarjouksia sähköpostitse. Tämä on helppo peruuttaa sähköpostitse.